Znate li da Google Assistant za vas može rezervirati ili kupiti kartu za autobus?

Njemački tržišni lider u prijevozu putnika FlixBus od početka svog poslovanja nastoji na prvo mjesto staviti putnika te samom putniku olakšati putovanje ali i samu organizaciju putovanja. Nedavno su otišli korak dalje pa tako ljestvicu usluga u prometnom sektoru postavili jako visoko.

Naime, zahvaljujući FlixBusu, prvom autobusnom prijevozniku u svijetu dostupnom putem virtualnog asistenta – Google Assistant,  svi njegovi korisnici od sada mogu kupovati autobusne karte glasovnom naredbom. Također, tamo putnici mogu pronaći sve informacije o FlixBus zelenim linijama.

www.flixbus.us

Postavljanjem jednostavnog pitanja Google Asistentu korisnici FlixBusa mogu brzo i lako dobiti informacije o mogućim vezama, redu vožnje i trenutnim cijenama karata. Odabirom željenog putovanja, karta se može kupiti putem glasovnih naredbi koje su trenutno dostupne na engleskom, francuskom i njemačkom jeziku. Od ožujka 2017. FlixBusova međunarodna mreža linija s više od 250.000 dnevnih veza integrirana je i u Google karte dok je Google asistent još jedan korak u razvoju i poboljšanju usluga. Očito je da digitalna mobilnost  FlixBusa i Google Asistenta čine putovanja lakšim i jednostavnijim a FlixBus konkurentnijim.

thenexttech.startupitalia.eu

Naime, iz FlixBusa poručuju kako su digitalna rješenja usmjerena prvenstveno na putnike te time opravdavaju temelj poslovnog modela, vizije i misije FlixBusa. Osim partnerstva s vodećim tehnološkim tvrtkama kao što je Google, FlixMobility unutar tvrtke zapošljava tim od 200 razvojnih programera koji rade na stalnom poboljšanju FlixBus proizvoda i usluga, od FlixBus besplatne mobilne aplikacije, pa do mogućnosti praćenja kretanja autobusa u realnom vremenu (Where’s My Bus).

“Korisnicima FlixBusa želimo pružiti najbolji doživljaj putovanja putem inovativnih i digitalnih rješenja. Integriranjem FlixBus usluga u sustav virtualnog osobnog asistenta, Google Asistenta, naši korisnici mogu lako rezervirati najbrže ili najpovoljnije putovanje FlixBusom putem glasovne naredbe ili primati pravovremene informacije dok putuju u našim zelenim autobusima.” – rekao je Daniel Krauss, suosnivač i CIO tvrtke FlixMobility GmbH.

Izvor: Flixbus

Osim korisnih odgovora na često postavljena pitanja (FAQ), uključeno je i više od 800 jednostavnih FlixBus primjera glasovnih uzorka na tri jezika, svaki prilagođen specifičnim FlixBus kriterijima. Integracija također podržava multimodalnu upotrebu, tj. glas, tekst ili jednostavan klik, ovisno o tome koji uređaj korisnik upotrebljava za komunikaciju s Googleovim asistentom. Integraciju čini 250.000 dnevnih FlixBus veza prema više od 1.700 destinacija u 27 zemalja koje su korisnicima izravno dostupne od kuće u bilo koje vrijeme.

“Što prije tvrtke prepoznaju ovu vrstu marketinga, to je vjerojatnije da će se usavršiti u tom području.” – rekao je Malte Will, odgovoran za partnerstva usluge Google Asistenta. “Veseli nas suradnja s FlixBusom koji je rano prepoznao ovaj potencijal i s kojim možemo zajedno oblikovati budućnost digitalnog asistenta”.

FlixBus integracija trenutno je dostupna putem Google Asistenta na pametnim android telefonima. Za korisnike koji još ne upotrebljavaju Google Asistenta, aplikacija se može preuzeti sa sljedećih linkova iOS i Android. U videu možete pogledati kako to izgleda u praksi.

 

O autoru

Ivana Tomić
Studentica cestovnog prometa na Veleučilištu u Rijeci. Područje interesa: sigurnost cestovnog prometa, upravljanje u incidentnim situacijama, prijevozna sredstva u cestovnom prometu, prometno planiranje te upravljanje mobilnošću u gradovima.
Close