Nova generacija sustava putničkih usluga

S obzirom na sve užurbaniji način modernog života, sve se više javlja potreba za novim tehnološkim rješenjima koja će u budućnosti olakšati putovanje korisnicima. Putovanja sama po sebi znaju biti naporna, a problemi se jave ukoliko dođe do komplikacija u vidu kašnjenja ili otkazivanja leta. Za rješavanje takvih problema sve više se udaljavamo od tradicionalnih načina i uvode se inovativni alati i aplikacije koje uvelike olakšavaju korištenje prijevoznih usluga. To čini putovanja u jednostavnima i ugodnima u većoj mjeri. S obzirom na prethodno navedeno, potrebno je zapitati se, kako će izgledati buduća tehnologija za putovanja?

Putnička industrija prolazi kroz veliku transformaciju, a prilike za prihod nikada nisu bile veće. Kada je riječ o digitalnoj (online) prodaji putovanja, rast je eksponencijalan: U razdoblju 2016. – 2021. prodaja digitalnih putovanja očekuje enorman porast, te se otvara veliko tržište.

Potrebno je zapitati se, kako će izgledati buduća tehnologija za putovanja?

Tijekom sljedećih 20 godina globalna potražnja za zračnim prometom gotovo će biti udvostručena na 7,2 milijarde putnika, dok će širokopojasno mrežno povezivanje destinacija u zrakoplovstvu uvelike povećati prihode zrakoplovnim kompanijama. Takva promjena došla bi otvaranjem novih tržišta, posebice u zemljama Azije i Pacifika. Sve navedeno predstavlja novu eru globalnog putovanja koja će radikalno povećati mogućnosti stvaranja prihoda.

Switchfly – sustav budućnosti

Današnja potrošačka tehnologija toliko je dobro razvijena da su dobavljači ti koji se pridružuju potrošačima, što nije bio slučaj za e-trgovinu u ranim danima interneta. Virtualna stvarnost pokazati će se kao prekretnica u putovanju. Budući da potrošači sve više vjeruju u umjetnu inteligenciju  i jezike za upravljanje kao što su Siri i Alexa vjerojatno će vjerovati i u preporučene kupovine na platformama koje uvažavaju njihovo povjerenje, što će ugroziti tradicionalne ponuđače turističkih usluga.

Potrošače ne zanimaju rasprave o turističkoj industriji, oni žele ugodno korisničko iskustvo, personalizirani sadržaj i programe digitalne vjernosti – njima je malo važno gdje se rezerviraju, sve dok dobiju ono što žele. Više dobavljača i distributera prepoznat će da je put prema naprijed bolja suradnja tijekom putovanja putem platformi. Sa sjedištem u San Francisco, California Switchfly predstavlja SaaS (Software as a service) platformu putničke trgovine i lojalnosti koja tvrtkama omogućava brzu implementaciju najsuvremenijih online putničkih usluga.

Izvor: https://switchfly.com

O autoru

Ivan Fanjek
Student 1. godine diplomskog studija zračnog smjera Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu. Područje interesa razvitak zračnog prometa na globalnoj razini, bespilotne letjelice i ATM sustavi.
Close