Autonomni teretni vlakovi odobreni u Zapadnoj Australiji

Izvor: www.riotinto.com

Ured nacionalne sigurnosti željeznica Australije odobrio je rudarskog grupaciji Rio Tinto akreditaciju za autonomno djelovanje vlakova na području na kojem se prevoze željezničke rude u mjestu Pilbari, Zapadna Australija.

Krajem prvog kvartala 2018. godine, autonomnim načinom rada prijeđeno je približno 65% ukupnih kilometara, što je više od 3 milijuna kilometara.

Rio Tinto će postupno pristupati implementaciji vlakova s autonomnim pogonom preko željezničke mreže, dovodeći tako do potpunog puštanja vlakova u pogon. Jednom kada se vlakovi puste u pogon, željeznička mreža postat će prva mreža s teškom vučom vlakova i  autonomnom željeznicom na duljim relacijama koja bi predstavljala značajnu sigurnost te produktivnost za poslovanje.

Izvor: www.riotinto.com

Projekt “AutoHaul” usmjeren je na automatiziranje vlakova koji prevoze željezne rude u objekte luke Rio Tinto u Pilbari, regiji Zapadne Australije. Vlakovi su počeli, u prvom kvartalu 2017. godine, voziti autonomnim načinom rada s vozačem koji prati izvođenje operacija. “AutoHaul” projekt i dalje napreduje te se predviđa da će biti dovršen do kraja godine.

Krajem prvog kvartala 2018. godine, autonomnim načinom rada prijeđeno je približno 65% kilometara, što je više od 3 milijuna kilometara. Rio Tinto prometuje s oko 200 lokomotiva na više od 1700 kilometara u Pilbari, prevozeći rude iz 16 rudnika do četiri luke. Rukovanje tovarenja brodova luke Rio Tinto za 2018. godinu kreće se između 330 i 340 milijuna tona (100%-tna osnova), što je podvrgnuto tržišnim uvjetima i bilo kakvim vremenskim ograničenjima.


Izvor: railwaypro.com

Close