Izdani su sigurnosni stadardi za američke vlakove velikih brzina

Savezna željeznička uprava izmijenila je svoje sigurnosne standarde za putničke vlakove kako bi stvorila novu kategoriju koja pokriva vlakove koji djeluju pri brzinama od 355 km/h.

Konačno pravilo slijedi pregled trendova u međunarodnom opskrbnom sektoru i američkom poslovnom okruženju, koje je poduzela inženjerska radna skupina uključujući tehničko osoblje FRA-a (Federal Railroad Administration) i predstavnike željezničkih operatera, sindikata i opskrbnog sektora.

Preporučeno je da FRA treba dodati treću kategoriju u svoje sustave za procjenu brzine i sigurnosti za putničke vlakove, koji pokrivaju vlakove koji mogu djelovati pri konvencionalnim brzinama na postojećoj infrastrukturi ili do 355 km/h na namjenskim linijama.

To je namijenjeno za omogućavanje pružanja usluga s predodređenih brzih linija na postojeće mješovite prometne pravce, izbjegavajući troškove izgradnje nove infrastrukture u gustom urbanom području.

Konačno pravilo, također, utvrđuje zahtjeve na temelju performansi za kategoriju III strukture vozila, stakala za prozore kočnih sustava, unutarnjih elemenata i površine, sustava za hitne slučajeve (uključujući zahtjeve za pristup prozoru i zahtjev za spašavanje) te kabina.

Prema prethodnim propisima, američki operateri imali su ograničene opcije nabave ili su trebali zatražiti odstupanja da bi se mogli koristiti tehnologijama dostupnim na međunarodnom tržištu željeznica.

Konačno pravilo koje stupa na snagu 22. siječnja 2019. godine, bit će deregulacijsko djelovanje prema Izvršnom nalogu (EO) 13771, smanjenje regulacije i kontrola troškova regulacije. Prema FRA-u, očekuje se da će se uštedjeti 475 milijuna dolara u neto regulatornim troškovima.

FRA kategorije vlakova velikih brzina:

  • kategorija I: vlakovi koji djeluju pri brzinama do 200 km/h na mješovitim prometnim pravcima;
  • kategorija II: vlakovi koji djeluju pri brzinama do 257 km/h, povećanje od prethodnog ograničenja od 200 km/h;
  • kategorija III: vlakovi koji djeluju pri brzinama do 355 km/h na namjenskim linijama s ekskluzivnom uprabom i bez prijelaza na razini, ili ispod 200 km/h na mješovitim prometnim linijama.

Izvor: railwaygazette.com

Close