Network Rail razvija tehnologiju “brže sigurnije izolacije”

Izvor: www.railway-technology.com

Network Rail je postavljen da razvije tehnologiju “brže sigurnije izolacije” preko jugozapadne željezničke pruge Velike Britanije, kako bi se postigla poboljšanja u vitalnom procesu održavanja željeznice.

S novom tehnologijom, radnici će dobiti dodatnih 1600 radnih sati godišnje za obavljanje poslova vezanih uz noćnu obnovu i održavanje. To će omogućiti sigurniji način isključivanja struje na željezničkoj pruzi i eliminirati tipičnu zastarjelu i napornu praksu ručnog vezivanja, što uključuje 2500 radnih sati godišnje.

Više od 20 članova osoblja Network Rail-a u Velikoj Britaniji ozlijeđeno je svake godine prilikom korištenja tradicionalne metode ručnog vezivanja. Network Rail planira instalirati više od 450 uređaja potrebnih za razvoj ove tehnologije do ožujka 2019. godine. Još 400 će biti instalirano u naredne 3 godine.

Kao dio sigurnijeg pristupa, jedna osoba se mora odvesti do lokalne upravljačke ploče kako bi upravljala nizom prekidača. Ovaj pristup smanjuje vrijeme koje u kojem osoblje dolazi u kontakt sa željeznicom.

S novom tehnologijom, radnici će dobiti dodatnih 1600 radnih sati godišnje za obavljanje poslova vezanih uz noćnu obnovu i održavanje.

“Okvir vremena u kojem će naše osoblje na željezničkog pruzi moći raditi preko noći, jedno je od najkraćih u Britaniji, s posljednjim i prvim noćnim vlakom tijekom tjedna, obično u 1h i 4:30h ujutro,” rekla je Becky Lumlock, direktorica Network Rail Wessex linije. “Ova nevjerojatna tehnologija koja štedi vrijeme omogućit će nam da budemo produktivniji u ovom kratkom okviru vremena kako bismo mogli obaviti važnije radove na održavanju naše željeznice, pružajući našim putnicima pouzdanije i sigurnije putovanje.”

Tehnologija je uspješno testirana na području Guildford-a i sada se planira provesti na cijeloj željezničkoj mreži Velike Britanije.

Izvor: railway-technology.com

Close