Anketa o zadovoljstvu putnika vlakom

Foto: Ante Klečina

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) ovih je dana pokrenula anketu kako bi otvorila direktnu komunikaciju sa korisnicima željezničkog putničkog prijevoza. Cilj ankete je saznati mišljenje, stavove i zadovoljstvo kvalitetom usluge u željezničkom putničkom prijevozu. Nakon skupljanja podataka i njihove analize, nalaze ankete HAKOM će koristiti kao preporuke  za unaprjeđenje  usluge željezničkog putničkog prijevoza. Anketiranje korisnika je dio obveze Agencije u okviru redovnog savjetovanja sa predstavnicima korisnika. Pozivamo sve korisnike željezničkog putničkog prometa da posjete mrežnu stranicu HAKOM-a i ispune anketu koja se nalazi na poveznici -> ANKETA.

Anketa se može ispuniti do 31. siječnja 2017.

HAKOM je nacionalna regulatorna agencija za obavljanje regulatornih i drugih poslova u području elektroničkih komunikacija, poštanskih i željezničkih usluga, a ovu anketu provodi sukladno članku 27. Zakona o regulaciji tržišta željezničkih usluga.

O autoru

Marin Dokoza
Magistar željezničkog prometa, entuzijast i ljubitelj željeznice. Zanimaju ga područja održive mobilnosti, željezničkog prometa i urbanog prometnog planiranja.
Close