Prvi Boeing 787-10 Dreamliner stigao u Singapur

Boeing 787-10 Singapore AirlinesaBoeing 787-10 Singapore Airlinesa / Izvor: airwaysmag.com

Singapore Airlines, jedna od najbolje rangiranih zrakoplovnih kompanija u Aziji, ali i svijetu, prva je nabavila novi Boeing 787-10 Dreamliner. Zrakoplov je preko Osake stigao iz Charlestonea, grada u Južnoj Carolini u SAD-u sve do zračne luke Changi u Singapuru. B787-10 je najveći od 3 zrakoplova u Dreamliner seriji koja se još sastoji od Boeinga 787-8 i 787-9.

Dreamliner je prva serija zrakoplova koja u svojoj konstrukciji primarno koristi kompozitne materijale.

Gosti koji su došli na promociju zrakoplova koju je predvodio ministar transporta i strukture Khan Boon Wan mogli su svjedočiti unutrašnjosti zrakoplova koju je dizajnirala aviokompanija iz Singapura. Jedna od inovacija su sjedala u poslovnom razredu koja se mogu spustiti do kraja što ih pretvara u krevete. 787-10 se sastoji od 337 sjedala od kojih se 36 nalaze u poslovnom, a 301 u ekonomskom razredu.

Poslovni razred raspoređen je u 1-2-1 formaciji koja omogućuje direktan pristup prolazu s bilo kojeg mjesta. Svaka druga dva mjesta u sredini razreda su postavljena bliže jedno drugome što omogucomo obiteljima da sjede bliže jedno drugome. Svako sjedalo je opremljeno sa full HD ekranom na dodir od 18 inča za zanimaciju putnika tjekom leta.

Sjedala u poslovnom razredu Boeinga 787-10

Sjedala u poslovnom razredu Boeinga 787-10 / Izvor: airwaysmag.com

U ekonomskom razredu sjedala će biti raspoređena u 3-3-3 formaciji sa ergonomski dizajniranim sjedalima koja su mnogo udobnija nego u starijim zrakoplovima tvrdi Singapore air. Sjedala neće imati više mjesta za noge što je opcija u poslovnom razredu. Svaki će putnik biti u mogućnosti koristiti zaslon na dodir od 11.6 inča opremljen sa 1000 različitih filmova, emisija i videoigara, a opcija je i utor za USB koji putnici mogu koristiti.

Sjedala u ekonomskom razredu Boeinga 787-10

Sjedala u ekonomskom razredu Boeinga 787-10 / Izvor: airwaysmag.com

787-10 je opremljen najnovijim tehnološkim inovacijama koje omogućuju putovanja na još veće udaljenosti uz sve manju emisiju štetnih i stakleničkih plinova. Zrakoplov će se koristiti za letove ne duže od 8 sati. Putovanja koja su za sad dogovorena su do Pertha u Australiji i Osaku u Japanu te će započeti u petom mjesecu ove godine. Do tada zrakoplov će se koristiti za treninge pilota prema Kuali Lumpuru i Bangkoku. Singapore Airlines će za sada biti prva kompanija koja će koristiti sve modele Dreamlinera 787.


Izvor: airwaysmag.com

O autoru

Lovro Šojić
Student 2. godine preddiplomskog studija na Fakultetu prometnih znanosti u Zagrebu. Područja zanimanja: zračni promet, aeronautika, budućnost razvitka zrakoplova, utjecaj zrakoplova na okoliš i električni automobili.
Close