Kratica: UPRKV
|
Opterećenje: 30(P)
+ 20(A)
+ 0(L)
+ 10(S)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
|
Nositelji: |
doc. dr. sc. Diana Božić |
Izvođači: |
prof. dr. sc. Marinko Jurčević
(
Predavanja
)
doc. dr. sc. Diana Božić
(
Auditorne vježbe, Seminar
)
|
Opis predmeta: Pojam kvalitete i specifičnosti kvalitete usluga. Teorija i modeli kvalitete (Deming, Malcolm Baldridge, EQA). Razvoj sustava
upravljanja kvalitetom. Tehnički i eksploatacijski parametri kvalitete poštanskih i telekomunikacijskih usluga. Statistička
kontrola kvalitete. pomagala za kontrolu kvalitete ("7 tools"). Dijagrami tijeka procesa, liste provjere, histogrami, kontrolne
karte. Dijagrami uzroka-i-posljedica (CE) i Pareto analiza prioriteta. Kontrola kvalitete poštanskih usluga. Kontrola kvalitete
komunikacijskih usluga. Kvaliteta softvera. Primjena norme ISO 9001:2000. Cjelovito upravljanje kvalitetom (TQM) usluga. Upravljanje
timovima i projektima poboljšanja kvalitete. Primjeri i zadaci statističkog zaključivanja u kontroli kvalitete. Reprezentativnost
uzoraka. Testiranje slučajnosti niza. Primjena kontrolnih karata za numerička i atributivna obilježja.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Božić, D.: Autorizirana predavanja (objavljeno na e-studentu) |
2. |
Skoko, H.: Upravljanje kvalitetom, Sinergija d.o.o., Zagreb, 2000. |
3. |
Foster, S.T.: Managing Quality-An Integrative Approach (2nd ed.), Prentice-Hall, UPS, New York, 2004. |
Preporučena literatura: |
4. |
Juran, J.M., Blanton Godfrey, A.: Juran s Quality Handbook, Mc Graw Hill, 1999. |
5. |
Lawrence, J.A., Pasternack, B. A.: Applied Management Science, Wiley, 2002 |
|