Kratica: UPRKVALI
|
Opterećenje: 30(P)
+ 30(A)
+ 0(L)
+ 0(S)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
|
Nositelji: |
Prof. dr. sc. Marinko Jurčević |
Izvođači: |
mr. sc. Diana Božić
(
Auditorne vježbe, Predavanja
)
|
Opis predmeta: Pojam kvalitete i specifičnosti kvalitete usluga. Teorija i modeli kvalitete (Deming, Malcolm Baldridge, EQA). Razvoj sustava
upravljanja kvalitetom. Tehnički i eksploatacijski parametri kvalitete poštanskih i telekomunikacijskih usluga. Statistička
kontrola kvalitete. pomagala za kontrolu kvalitete ("7 tools"). Dijagrami tijeka procesa, liste provjere, histogrami, kontrolne
karte. Dijagrami uzroka-i-posljedica (CE) i Pareto analiza prioriteta. Kontrola kvalitete poštanskih usluga. Kontrola kvalitete
komunikacijskih usluga. Kvaliteta softvera. Primjena norme ISO 9001:2000. Cjelovito upravljanje kvalitetom (TQM) usluga. Upravljanje
timovima i projektima poboljšanja kvalitete. Primjeri i zadaci statističkog zaključivanja u kontroli kvalitete. Reprezentativnost
uzoraka. Testiranje slučajnosti niza. Primjena kontrolnih karata za numerička i atributivna obilježja.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Bošnjak, I.: Kontrola telekomunikacijskog prometa, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2004. (skripta).
Bošnjak, I.: Kontrola poštanskog prometa, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2004. (skripta).
Foster, S.T.: Managing Quality - An Integrative Approach (2nd ed.). Prentice-Hall, UPS, New York, 2004.
|
Preporučena literatura: - - - |
|