Tehnologijski marketing i menadžment |
Kratica: TEHMAIME
|
Opterećenje: 30(P)
+ 15(A)
+ 0(L)
+ 15(S)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
|
Nositelji: |
prof. dr. sc. Marinko Jurčević |
Izvođači: |
Morana Ivaković Babić dipl. ing.
(
Auditorne vježbe, Seminar
)
dr. sc. Tomislav Kljak
(
Auditorne vježbe
)
|
Opis predmeta: Temeljna određenja marketinga, marketing menadžmenta i tehnologijskog marketinga. Marketing i prodaja usluga mrežnih operatora.
Aktivnosti voditelja prodaje za velike korisnike. Upravljanje prodajom. Strategijske analize: portfolio analiza, SPACE, SWOT,
životni ciklus proizvoda i tehnologije. Istraživanja tehnologijskog marketinga ("desk", "field", eksperimentalna). Marketinški
informacijski sustav (MIS). Koncept i dizajniranje marketing-mixa. Cjenovna elastičnost potražnje i ponude. Primjena AHP (Analitic
Hierarchy Proces) u marketinškom odlučivanju. Primjeri TM-mixa. Optimizacija TM-mixa. Marketinško modeliranje tarife. Dizajniranje
promidžbenog mixa. Projektni menadžment. Upravljanje znanjem tehnologijskog marketinga. Primjena jednofaktorskih i višefaktorskih
modela potražnje i ponude. Analiza marketinške orijentacije tvrtke. Dizajniranje eksperimentalnog istraživanja za testiranje
tržišta i tehnologija.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Bošnjak, I.: Tehnologijski marketing, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 1996. |
2. |
Čekić, Š., Bošnjak, I.: Menadžment u transportu i komunikacijama, Univerzitet u Sarajevu i Sveučilište u Zagrebu, 2000.
|
Preporučena literatura: - - - |
|