Volvo Buses predstavili prvi autonomni električni autobus u Singapuru

Izvor: www.sustainable-bus.com

Među mnogim probnim projektima i najavama, Volvo Buses predstavili su svoj prvi autonomni električni autobus u stvarnoj veličini. Kratki autonomni autobusi nisu novost (Navya i Easy Mile), ali 12-metarski autobusi prava su novost.

Vozila su rezultat suradnje između Volvo-a i Nanyang Technological University-ja (NTU) u Singapuru. Prva demonstracija izvedena je u Singapuru. Volvo autobusi uskoro će započeti testiranje na kampusu NTU.

Umjetna inteligencija ispod poklopca motora

“Električni autobus Volvo 7900 Electric opremljen je senzorima i navigacijskim kontrolama kojima upravlja sveobuhvatan sustav umjetne inteligencije,” Volvo ističe na konferenciji za medije. Sustav umjetne inteligencije također je zaštićen mjerama kibernatičke sigurnosti kako bi se spriječili neželjeni napadi. Volvo Buses pokazali su prvi koncept autonomnih autobusa odabranoj javnosti u Švedskoj u lipnju prošle godine tijekom natjecanja Volvo Ocean Race održanim u Gothenburg-u.

Kinematika u realnom vremenu za autonomne električne autobuse

Sustav umjetne inteligencije uključuje senzore za detekciju svjetla i rangiranje (LIDARS), 360-stupanjske kamere i napredni globalni navigacijski satelitski sustav koji koristi kinematiku u stvarnom vremenu. Isti je kao bilo koji sustav za globalno pozicioniranje (GPS), ali koristi višestruke izvore podataka da bi točnost lokacije bila preciznija. Sustav je priključen na “inercijsku upravljačku jedinicu” za mjerenje kutne brzine autobusa. To će poboljšati navigaciju autobusa prilikom prelaska preko neravnog terena te time osigurati glatku vožnju. Volvo autobusi prošli su preliminarne serije rigoroznog testiranja u Centru izvrsnosti za testiranje i istraživanje (CETRAN). Na početku projekta, početkom 2018. godine, Singapur je najavio da će autonomni autobusi biti u službi do 2022. godine.

Drugi autonomni Volvo 7900 Electric na pametnom terminalu

Kao dio javnog testiranja, Singapurski operater javnog prijevoza SMRT će odigrati ključnu ulogu u određivanju cestovnog stanja autonomnih vozila na javnim cestama. Dok su planovi za testiranje prvog autobusa na kampusu NTU, drugi autonomni 12-metarski Volvo 7900 Electric autobus proći će testove na autobusnom terminalu kojim upravlja SMRT. Osigurat će realno okruženje kako bi se procijenila sposobnost vozila da samostalno krene u prostore za pranje vozila i sigurnost parkiranja u područjima parkiranja.

Izvor: www.sustainable-bus.com

Partnerstvo između Volvo Buses, NTU i LTA

Postoje planovi za testiranje autobusa na kampusu NTU i proširenje rute izvan sveučilišta. “Naš električni autobus s autonomnom tehnologijom predstavlja važan korak prema našoj viziji čistijeg, sigurnijeg i pametnijeg grada. Put ka punoj autonomiji nedvojbeno je složen i naše partnerstvo s NTU i LTA (Singapore Land Transport Authority) je ključno u ostvarivanju te vizije, kao što je naša predanost primjeni prvog pristupa sigurnosti,” rekao je Hakan Agnevall, predsjednik Volvo Buses-a.

“Ovaj potpuno autonomni električni autobus će odigrati ulogu u oblikovanju budućnosti javnog prijevoza koji je siguran, učinkovit, pouzdan i udoban za sve putnike. Uskoro će biti testiran na NTU Smart Campus-u, koji je bio dom brojnim inovacijama kao ispitni stol za tehnologije koje utječu na ljudsko stanje i kvalitetu života,” rekao je predsjednik NTU-a, profesor Subra Suresh.

“Lansiranje autonomnog autobusa u skladu je s vizijom Singapura o uvođenju autonomnih vozila kako bi se poboljšala pristupačnost i povezanost za putnike. Nastavit ćemo blisko surađivati s NTU-om kako bismo olakšali sigurno i snažno testiranje autonomnih vozila,” rekao je Lam Wee Shann, glavni direktor za inovacije i tehnologiju Land Transport Authority-ja.

ABB-ova infrastruktura za punjenje

ABB će razviti pametno rješenje za brzo punjenje. Na temelju koncepta OppCharge, sustav brzog punjenja HVC 300P, tvrtke ABB, idealan je za autonomno punjenje na autobusnim terminalima kao i u tekućem prometu. Nudeći snagu punjenja od 300 kW pomoću pantografa montiranog na infrastrukturu, brzi punjači će napuniti bateriju za samo 3-6 minuta. To će omogućiti punjenje tijekom vremena mirovanja na kraju rute autobusa, bez utjecaja na normalno funkcioniranje.

ABB je predan pionirskim tehnološkim inovacijama za održivu budućnosti. Iznimno smo uzbuđeni što ćemo surađivati na tako važnom projektu koji označava pozitivan korak prema elektrifikaciji javnog prijevoza u regiji i šire,” rekao je Tarak Mehta, predsjednik odjeljenja za elektrifikaciju.

Izvor: www.sustainable-bus.com

Ispitivanja autonomnih autobusa Scania-e i ADL-a

Prije nekoliko tjedana Scania je najavila da će pokrenuti probni projekt, zajedno s operatorom javnog prijevoza Nobina, za autonomne autobuse na redovitim linijama u području Stockholm-a. Dva električna Citywide LF-a bit će uključena u projekt, čiji je početak upotrebe planiran do 2020. godine. U istoj 2020. godini, očekuje se da će u Škotskoj početi drugi projekt za autonomne autobuse, kao što su najavili partneri Alexander Dennis i Stagecoach (ali to će uključivati dizelske autobuse).


Izvor: sustainable-bus.com

Close