TfL preuzima nadzor nad prigradskom željezničkom infrastrukturom

Gradonačelnik Londona Sadiq Khan pozvao je vladu Velike Britanije da dopusti Transport for London (TfL)-u da preuzme željezničku infrastrukturu nad prigradskim željezničkim linijama, koja je u vlasništvu Network Rail-a.

TfL će moći odrediti prioritete ulaganja za ključnu željezničku imovinu, što će rezultirati povećanjem kapaciteta, smanjenjem vremena putovanja i poboljšanjem pouzdanosti. Prijedlog dolazi nakon objavljivanja strateškog slučaja “metroizacije” od strane TfL-a. Ako se prijedlog implementira, očekuje se da će pružati česte i pouzdane usluge putnicima.

Došlo je vrijeme da cijeli London ima integriranu, čestu i pouzdanu uslugu željeznice koja odgovara globalnom glavnom gradu.

Sadiq Khan je izjavio da je nedostatak koordinacije između željezničkih operatora i pružatelja infrastrukture doveo do odgađanja ili otkazivanja usluga. Nadalje je naveo da će novi prijedlog osigurati potpuno integriranu željezničku mrežu za stanovnike Londona, budući da održavanje i brigu o željezničkoj infrastrukturi može preuzeti ista organizacija.

Nakon što se odgovornost prenese na TfL, te se dodatna sredstva stave na raspolaganje, omogućit će se polasci i do 18 vlakova u periodu od sat vremena. Vlakovi mogu kretati svakih sedam do osam minuta od Tulse Hilla do London Bridgea na glavnoj ruti između Balhama i Victorije. Postojeći sustavi za plaćanje karata također su nazvani “prekompliciranima” zbog razlika u platnim sustavima, čime se stvara zabuna i odvraćanje putnika od korištenja javnog prijevoza.

“Prijenos odgovornosti za ključnu željezničku imovinu na TfL bio bi prvi korak prema dugotrajnoj transformaciji prometne mreže na jugu i jugoistoku Londona,” izjavila je zamjenica gradonačelnika Londona za promet Heidi Alexander. “Postojeći franšizni sustav u željezničkom prometu je nepopravljivo prekinut, s velikim disfunkcionalnim franšizama koje ne odgovaraju svrsi i nedostatku koordinacije između željezničkih operatora i pružatelja infrastrukture. Došlo je vrijeme da cijeli London ima integriranu, čestu i pouzdanu željezničku službu prikladnu za globalni glavni grad s visokokvlaitetnim prigradskim metroom koji bi također stimulirao gospodarski rast, nova radna mjesta i domove.”

Izvor: railway-technology.com

Close