Daimler mora opozvati 60,000 automobila marke Mercedes

Izvor: interestingengineering.com

Daimler će opozvati 60,000 dizelskih automobila marke Mercedes, u Njemačkoj, nakon što je utvrđeno da automobili imaju softver koji ispravlja testove za emisije štetnih ispušnih plinova, objavilo je Ministarstvo prometa Republike Njemačke.

Daimler je potvrdio da je Mercedes-Benz GLK 200, proizveden između 2012. i 2015. godine, zahtjevan da bude opozvan, ali su, također, izjavili da će uložiti žalbu na tu odluku.

Ministarstvo, s druge strane, kaže kako njihova istraga o tvrtki nije završena te će je sada proširiti i na druge modele automobila.

“Dieselgate” nastavlja s kaosom

Volkswagen je prva tvrtka koja je priznala da je u 2014. godini lažirala eko-test. Daimler je već opozvao 3 milijuna vozila koja proizvode višak emisija iz svojih dizelskih motora. Njemačke novine Bild am Sonntag, prve su izvjestile o opozivu i istaknule kako njemačka regulatorna tijela proširuju svoju istragu.

Daimler će se boriti protiv odluke Ministarstva prometa Republike Njemačke.

Sumnje su se pojavile kada su Mercedes-Benz GLK 220 CDI automobili, proizvedeni između 2012. i 2015. godine, ispunili ograničenja emisije tek kada su se aktivirale određene funkcije u softveru automobila. Skandal s emisijama posramio je mnoge velike proizvođače automobila.

interestingengineering.com

Izvor: interestingengineering.com

Volkswagen i dalje na oprezu

Najviše je pogođen VW, koji je do sada priznao instaliranje softvera za lažiranje eko-testa u 11 milijuna automobila diljem svijeta i isplatio više od 25 milijardi eura kazni i naknada vezanih uz lažiranje.

Neki proizvođači automobila su otkriveni korištenjem sličnih “uređaja za lažiranje” kroz regulatorne istrage, dok su drugi ubrzo priznali lažiranja prije nego što su bili provjereni.

Primjerice, Audi je obavijestio nadležna tijela kada je otkrio “nepravilnosti” u kontroli emisija ispušnih plinova modela A6 i A7 tijekom internih istraga. Neki su vidjeli da im je zarada smanjena nakon donošenja novih propisa.

Europska unija se budi

Europska unija sumnja da veliki europski proizvođači automobila rade zajedno na razvoju načina tehnologije za zaobilaženje strogih propisa glede emisija.

Povjerenica EU Margrethe Vestager izjavila je da je suradnja među konkurentima na poboljšanju tehnologije u potpunosti prihvatljiva, “Pravila tržišnog natjecanja EU ne dopuštaju im da se dogovaraju o upravo suprotnom: da ne poboljšaju svoje proizvode i ne natječu se u kvaliteti. Zabrinuti smo da se upravo to dogodilo u ovom slučaju.”


Izvor: interestingengineering.com

Close