Consumer Reports: Najbolji automobili u 2015. godini

www.subaru.com.au

Consumer Reports je izradio svoju listu najboljih automobila prema klasama u 2015. godini. To je organizacija koja se bavi detaljnim testiranjima kako automobila tako i kućanskih uređaja i stvari koje koristimo svaki dan. Imali su mnogo kritika tokom godina na svoj rad i metode testiranja, ali oni daju svoj osvrt prema onome što je bitno kupcu i korisniku, a ne proizvođaču. Svake godine analiziraju rezultate i naprave izvješće o najboljim i najgorim proizvodima i automobilima. Nedavno su predstavili listu najboljih automobila u 2015. godini, a koji su to, otkrivamo dalje u članku.

U klasi malih gradskih automobila, najbolja je Honda Jazz o kojoj smo nedavno pisali  kao najpouzdanijem automobilu u Europi. Sa svojim brojim prednostima kao što su mala potrošnja, sigurnost, brojne inovacije i prostranost kabine, ne iznenađuje mjesto na vrhu ljestvice najboljeg. U klasi kompakta, na vrhu ljestvice se prvi puta našao Subaru Impreza i to ponajprije zahvaljujući vrlo visokoj pouzdanosti, odlično iskorištenim prostorom kabine, te odličnim pogonom na sva četiri kotača koji neće iznevjeriti u snježnim i kišnim uvjetima.

Toyota Camry, Izvor: www.automobilemag.com

Toyota Camry, izvor: www.automobilemag.com

Najbolja limuzina srednje klase se pokazala Toyota Camry koju nažalost nemamo na našem tržištu. Klasična Toyota, visoka pouzdanost, zadovoljstvo vozača i sigurnost su je zaslužno plasirali u sam vrh klase. U klasi malih SUV vozila se našao još jedan Subaru, ovaj put je to Forester. Udobna i sigurna vožnja, prostrana kabina i poznati pogon na sve kotače od Subarua, koji je u snježnim uvjetima pomeo konkureneciju poput Toyote RAV4 i Honde CR-V, znače još jedno prvo mjesto na ljestvici. Bravo Subaru!

Među najboljim luksuznim SUV vozilima našao se novi Lexus RX. Osebujan dizajn, odličan hibridni pogon, mala potrošnja i visoka sigurnost su doveli Lexus na sam vrh. Nedostaje mu oštrina upravljanja njemačkih vozila, ali zato je u svemu ostalome pokazao nadmoć što je dovoljno za prvo mjesto. Još jedan japanac na vrhu je Mazda MX-5 u klasi sportskih automobila ispod 40 000 dolara. Oštrina upravljanja, odličan i precizan mjenjač te uz to lijepa karoserija čine savršen mali sportski auto za provest vikend na zavojitim cestama ili na nekoj stazi za vježbanje vještine vožnje.

Mazda MX5, Izvor: www.mazda.hr

Mazda MX5, izvor: www.mazda.hr

 U klasi velikih automobila, pobjedu je odnio još jedan automobil koji nažalost nije dostupan na našem tržištu, a to je Chevrolet Impala. Američka tehnologija uparena sa inovativnim dizajnom, pouzdanim motorima i dinamikom vožnje na razini skupljih automobila plasira ovaj Chevrolet na vrh ljestvice. Sljedeći na redu su SUV vozila srednje klase i tu je pobjedu odnio jedan automobil koji se često neutemeljeno skriva u prikrajku prodaje, a to je nova Kia Sorento. Novi snažni i štedljivi motori, puno mjesta za obitelj u kabini i vrlo dobra dinamika vožnje su zaslužni za odličan plasman Kie.

Klasičar Američke autoindustrije je definitivno Ford F150 koji je zaslužno na vrhu klase Pickup vozila. Manji motri sa manjom potrošnjom, dobar odnos uloženo-dobiveno, puno mjesta u kabini i tovarnom prostoru osigurali su Fordu prvo mjesto. Toyota Hilux je plasirana odmah ispod njega te će iduće godine biti velika konkurencija za vrh klase. Kao zadnja klasa ostaje klasa monovolumena i tu odnosi pobjedu još jedna Toyota. Toyota Sienna (nije dostupna na našem tržištu) svojim značajkama i karakteristikama koje olakšavaju putovanja obitelji s djecom ili poslovnim partnerima premašuje konkurenciju. Ima čak mjesta za osam osoba u automobilu te su mogućnosti slaganja unutrašnjosti kako bi se prilagodile trenutnim potrebama putnika nebrojene. Uz to, novi motori, mala potrošnja i dinamika vožnje dostojna manjim kompaktima osiguravaju prvo mjesto.

Chevrolet Impala, Izvor: www.chevrolet.com

Chevrolet Impala, izvor: www.chevrolet.com

Ovim rezultatima možemo vidjeti prevlast japanskih proizvođača na američkom tržištu. Toyota je najprodavaniji proizvođač automobila u SAD-u, te plasmanom dva modela u vrh klase još više potvrđuje prevlast. Subaru koji je relativno mala tvrtka ako usporedimo GM ili Toyotu sa također dva modela u vrhu dokazuje kvalitetu. Mazda, Lexus i Honda sa svojim modelima su samo potvrda kvalitete japanske tehnologije. Ford i Chevrolet predstavljaju američku proizvodnju, a što se tiče europskih predstavnika, očito moraju poraditi na svojim automobilima koje prodaju u SAD-u.


Izvor: consumerreports.org

O autoru

Filip Slavujević
Student cestovnog prometa. U slobodno vrijeme bavi se automobilima, detailingom i biciklizmom. Područje interesa: Prometno-tehnička vještačenja, prijevozna sredstva u cestovnom prometu i prometno planiranje.
Close