Deutsche Post DHL Group otvorio novu izložbu inovacija

“Svake godine dočekujemo 10 000 posjetitelja u Post Tower-u. Velika većina naših posjetitelja želi naučiti više o različitim proizvodima koje Deutsche Post DHL Group nudi, a Level 3°0 način je na koji ispunjavamo njihove želje. Ovom izložbom možemo približiti naše inovacije posjetiteljima, gostima i zaposlenicima.” – Melanie Kreis, član odbora za osoblje u tvtki Deutsche Post DHL Group

Nova 3°0 izložba

Deutsche Post DHL Group redizajnirao je u svome sjedištu, gradu Bonnu (Njemačka) izložbu inovacija pod novim naslovom Level 3°0. Prema navodima DHL internetske stranice izložba je otvorena za zaposlenike, posjetitelje te poslovne i industrijske partnere kojima se pruža mogućnost upoznavanja s novim sadržajima i idejama tvrtke DHL.

Level 3°0 izložba koncipirana je na način da se posjetitelji kroz interakciju s različitim objektima upoznaju s proizvodima, uslugama i inovacijama posebne DHL-ove korporativne jedinice – Deutsche Post DHL’s Post – eCommerce – Parcel (PeP).  Izložba je podijeljena na 11 stanica na jednom od katova poznatog Post Tower-a u gradu Bonnu.

Exhibition_DHLInformacije o različitim poštanskim i paketnim operacijama koje tvrtka DHL svakodnevno koristi moguće je dobiti na posebnim multimedijskim štandovima.  Neki od primjera koje posjetitelji imaju priliku vidjeti te interaktivno doživjeti su: Postfinder – praćenje izlazne pošte, poštanska mobilna aplikacija, Paketkasten – paketne dostavne jedinice, Post Mobil aplikacija, SIMSme instant messenger i slično. Također je zanimljiva i Funcard stanica na kojoj se generiraju personalizirane razglednice koje posjetitelji mogu dizajnirati prema vlastitom ukusu. Jürgen Gerdes, generalni direktor PeP-a kazao je kako mega-trendovi i veliki problemi kao što su zaštita podataka, digitalizacija i e-trgovina svakodnevno utječu na živote njihovih klijenata te da je uloga PeP-a sudjelovati u oblikovanju tih trendova. U cilju je prikazati tek neke od inovacija kako bi se entuzijazam posjetitelja povećao u narednim godinama.

DHL na svojim stranicama najavljuje dalje proširenje stanica izložbe na zračni i pomorski teretni prijevoz te odjele za cestovni transport i logistiku. Proširenje je planirano u narednim mjesecima.

Inovacijski centri

Deutsche Post DHL Group također najavljuje za prosinac 2015 otvaranje novog inovacijskog centra u Singapuru – Asia Pacific Innovation Center (APIC), u cilju približavanja svojih logističkih solucija azijskom tržištu. Glavni inovacijski centar nalazi se u Bonnu.

new_innovation

Posjetitelji  imaju priliku upoznati se sa smart mobility projektima, inovacijama u automobilskoj industriji kao i različitim ponudama rješenja za održivu logistiku. Posebnu pažnju izazivaju DHL-ova Formula E i tzv. Vision Suite koji posjetiteljima daje uvid u različite inspirativne scenarije pokazujući kako bi svijet logistike mogao izgledati u 2050 godini. Uz izložbe, u DHL-ovim prostorijama također se održavaju različite radionice, konferencije i specifični događaji.

Unutar DHL-ovog inovacijskog centra nalazi se Tim za istraživanje trendova (The Trend Research Team). Sva istraživanja i inovacije Tima prikazuju se jednostavno u relativno brzom roku u prostorijama centra. Tim je već prikazao DHL Parcelcopter, inovativne solucije 3D printera i pametne augmented reality naočale. Ostale zanimljive inovacije kao što su Logistics Trend Radar, Omni-Channel Logistics, UAV, Lost Cost Senzor Tech možete proučiti na stranici DHL-ovog Tima za istraživanje.

Video prikazuje spomenuti DHL Parcelcopter u pilotnoj fazi.

Galerija fotografija

Na priloženim fotografijama pogledajte kako izgleda izložba u Post Tower-u, sjedištu tvrtke Deutsche Post DHL:


Izvori: dpdhl.comdhl.com/innovation / Fotografije: dpdhl.comdhl.com/innovation

O autoru

Božo Cicvarić
Urednik rubrike Logistika na web portalu Prom. Magistrirao je 2016. na Fakultetu prometnih znanosti u Zagrebu, smjer Logistika. Posebno ga zanima prijevozna logistika i organizacija putničkog prijevoza.
Close