Bolji. Brži. Kvalitetniji. Riječi komparativa koje sugeriraju uspoređivanje i tržišno natjecanje s drugima…
U modernom društvu, konkurencija je oštra. No, biti konkurentan ne znači nužno da treba težiti napredovanju zbog drugih, zbog pritiska okoline. Pravu motivaciju trebalo bi naći okrenut sebi, poznavati svoje prednosti i mane i uvijek težiti biti bolji. Sustav visokog obrazovanja i znanosti ima precizno definirane smjernice i kontrolni mehanizam provjere upravljanja kvalitetom. To je dinamički sustav kojemu se sastavnice Sveučilišta konstantno prilagođavaju, poboljšavaju, ali na kojega i same utječu, kao dio Europskoga prostora visokog obrazovanja. Činjenica je da periodičke provjere garantiraju razinu kvalitete, ali one male promjene koje činimo sami, između vanjskih provjera, su možda i najbitnije. Upravo u tom segmentu trebamo pomoć svih dionika sustava, a posebno naših studenata zbog kojih i jesmo ovdje. Sve primjedbe, sugestije i savjeti, bilo da dolaze od naših kolega nastavnika ili od studenata kojima predajemo, pomažu nam da bolje sagledamo sami sebe i da se konstantno unaprjeđujemo.
Hvala unaprijed za svaku riječ pohvale, pa i pokude uz obećanje da ćemo već sutra biti bolji, brži, kvalitetniji…
Fakulteta prometnih znanosti
Poštovane kolegice i kolege,
pozivamo Vas da nam se obratite pitanjima, sugestijama, komentarima i kritikama:
- na adresu e-pošte: povjerenstvo-za-upravljanje-kvalitetom@fpz.unizg.hr
- porukom (pismom) kojeg možete ubaciti u sandučiće Povjerenstva za upravljanje kvalitetom, postavljene po Fakultetu
I Vaše mišljenje nam je važno!