U utorak, 8. travnja 2025. godine, na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu održano je interaktivno predavanje na temu konstruktivnog poravnanja namijenjeno nastavnicima. Predavanje su održali doc. dr. sc. Ivan Banovac i prof. dr. sc. Vedran Katavić s Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji su tom prilikom podijelili svoja iskustva u planiranju i provedbi konstruktivnog poravnanja u visokoškolskoj nastavi.
Kroz konkretan primjer kolegija Anatomija – najvećeg kolegija prve godine integriranog prijediplomskog i diplomskog studija medicine (24 ECTS boda) – predavači su pokazali kako je moguće uskladiti nastavne ciljeve, sadržaj, metode poučavanja te načine vrednovanja znanja i vještina studenata.
Konstruktivno poravnanje podrazumijeva međusobnu usklađenost očekivanih ishoda učenja, načina poučavanja i metoda vrednovanja. Planiranje nastave u visokom obrazovanju započinje definiranjem ishoda učenja, nakon čega slijedi promišljanje o tome kako ih postići, kako ih podučavati i kako provjeriti njihovo ostvarenje.
Predavanje je potaknulo raspravu među sudionicima i otvorilo prostor za razmjenu iskustava o unaprjeđenju nastavne prakse na Fakultetu prometnih znanosti.