Ljetni upisni rok - prva godina prijediplomskih studija za ak. god. 2025./2026.
Fakultet prometnih znanosti, 11.07.2025, 16:00
FPZ Studijski programi 2025-2026.jpg
Upisi na Fakultet prometnih znanosti za prvu godinu prijediplomskih studija u ljetnom upisnom roku provodit će se prema objavljenim konačnim listama odabira studijskih programa (koje će biti poznate 16. srpnja 2025. od 15:00 sati) u Studentskoj službi (referadi): 21., 22. i 23. srpnja 2025. od 9.00 do 13.00 sati, na adresi Ulica Lavoslava Vukelića 4, Zagreb (prizemlje desno).
Upisi će se provoditi po abecednom redu kandidata:
- 21. srpnja 2025. slova prezimena od A do G,
- 22. srpnja 2025. slova od H do P i
- 23. srpnja 2025. slova od R do Ž.
Student kod upisa prilaže sljedeće upisne dokumente:
Domovnicu (neovjerena fotokopija uz original na uvid)
Rodni list (neovjerena fotokopija uz original na uvid)
Original svjedodžbe o završenom školovanju (na uvid) + kopiju svjedodžbe (ostaje na Fakultetu; ne treba ovjeravati). Kandidati koji do upisa neće imati svjedodžbu, trebaju ju dostaviti najkasnije do uvodnog predavanja.
Potvrdu o prebivalištu (kandidati čije je prebivalište izvan Grada Zagreba i Zagrebačke županije)
Presliku osobne iskaznice – obje strane (kandidati čije je prebivalište u Gradu Zagrebu ili Zagrebačkoj županiji)
Kandidati koji po prvi puta upisuju prvu godinu prijediplomskog studija ili prvi puta mijenjaju studij uz uvjet da su u prethodnoj akademskoj godini ostvarili 55 bodova po ECTS-u, ne plaćaju participaciju u troškovima studija. Kandidati koji su već jednom iskoristili pravo promjene izabranog studija u RH i izvanredni studenti plaćaju troškove participacije u iznosu od 1.114,87 € (školarina je plativa u 2 obroka; polovica prilikom upisa, druga polovica do 1. ožujka 2026. godine)
Studenti koji u akademskoj godini 2025./2026. ne upisuju 1. godinu prvi puta u statusu redovitog studenta, kod upisa dužni su priložiti ISPISNICU i POTVRDU o broju potrošenih semestara u statusu redovitog studenta s visokog učilišta s kojeg dolaze.
Pristupnici s tjelesnim oštećenjem 60 % i većim, trebaju priložiti potvrdu kojom dokazuju stupanj invaliditeta izdanu od strane nadležne institucije
Kandidati koji su ostvarili pravo upisa na temelju Natječaja propisanih statusa iz Domovinskog rata trebaju priložiti potvrdu kojom dokazuju navedeno izdanu od strane nadležne institucije
Za slučaj da je netko od kandidata spriječen doći na upis, Studentska služba (referada) zaprimit će upisnu dokumentaciju putem e-pošte: referada@fpz.unizg.hr.
U slučaju da je nekome potrebna potvrda o upisu: za smještaj u studentski dom, za korištenje javnog gradskog prijevoza, za zdravstveno i dopunsko osiguranje i dr., molimo da se navedeno zatraži odmah prilikom upisa.